poczta panel pomoc

Zmiana ustawień poczty dla klientów TP S.A.
26 listopada 2009 ( Zaszufladkowany do Poczta | Brak komentarzy » )

Od dnia 1 grudnia Telekomunikacja Polska S.A. wprowadza zmiany w usłudze „bezpieczny dostęp”. Wprowadzane zmiany polegają na ograniczeniu komunikacji pomiędzy programami pocztowymi, a serwerami poprzez port 25 i przeniesieniu jej na porty 587 i 465 (w przypadku połączeń SSL), co znaczy iż użytkownicy korzystający z Neostrady (oraz usług pakietowych TP S.A.) którzy nie zmodyfikują ustawień w swoich programach pocztowych nie będą mogli wysyłać wiadomości e-mail.

Osoby korzystające z programów pocztowych takich jak Outlook Express, Thunderbird, Opera Mail, Apple Mail lub innych, powinny sprawdzić konfigurację swoich kont pocztowych. Jeśli serwer poczty wychodzącej (SMTP) jest skonfigurowany tak, by korzystał z portu 25, należy zmienić go na port 587 lub 465. W ten sposób internauci zyskają pewność, że będą mogli bez problemu korzystać z poczty e-mail również po 1 grudnia 2009 roku. Zmiany w funkcjonowaniu poczty nie dotyczą tych internautów, którzy wysyłają e-maile logując się do serwisu internetowego (strony WWW dostawcy poczty).

Windows Mac OS X Linux
Przykłady poprawnej konfiguracji
Outlook Express (opis konfiguracji dla systemu Windows) » - -
Mozilla Thunderbird (opis dla Windows, Mac OS X i Linuksa) »
Opera Mail Opera Mail (opis dla Windows, Mac OS X i Linuksa) »
Apple Mail (opis konfiguracji dla systemu Mac OS X) » - -
KMail (opis konfiguracji dla systemu Linux) » - -

Za ewentualne (a jednocześnie niezależne od nas) utrudnienia związane z korzystaniem z poczty elektronicznej, serdecznie przepraszamy. W przypadku jakichkolwiek pytań i/lub wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Podziel się z innymi/dodaj do:
  • Facebook
  • Śledzik
  • Blip
  • Twitter
  • Grono.net
  • LinkedIn
  • Mój biznes
  • Gadu-Gadu Live
  • RSS

Dodaj odpowiedź